BTC City www

BTC City Ljubljana: Nakupovalno središče

A A A Besedilo Natisni

Nakupovalna in trgovinska barvitost z najpestrejšo izbiro blaga v Sloveniji 

Razmah trgovske dejavnosti ‒ od prvih trgovin v letu 1990 do največjega nakupovalnega središča v Sloveniji z več kot štiristopetdesetimi trgovinami.

<< Nazaj  na BTC City Ljubljana

Od zametkov nakupovalnega središča do njegove uresničitve

Svojih prvih nekaj skromnih trgovin je družba BTC odprla 15. septembra 1990. Že leta 1993, ko se je odločila, da bo večino opuščenih skladiščnih površin preoblikovala v nakupovalno središče, prvo takih v Sloveniji, je prenovila 12.000 m² površin in septembra 1993 odprla 70 trgovin hkrati. V dveh desetletjih se je obseg površin nakupovalnega središča več kot podeseteril in obogatili so ga številni drugi storitveni objekti, kot so tržnica, pošta, bančne poslovalnice, lekarna, avtopralnica, bari in restavracije. Obenem se je ob nakupovalnem središču razvijalo poslovno in rekreativno-zabaviščno ter kulturno središče. Z novimi dopolnjujočimi vsebinami, zasnovanimi v sozvočju z nakupovalnim središčem, se je podoba BTC Cityja zaokrožila v prostor z utripom živahnega urbanega vrveža.

BTC City je postal največje nakupovalno središče v Sloveniji, z manjšimi in večjimi prodajalnami, s specializiranimi trgovinami z uveljavljenimi slovenskimi in mednarodnimi blagovnimi znamkami, z veleblagovnicami in  hipermarketi ter spremljevalnimi objekti, ustrezajočimi trgovinski ponudbi.

Premiki v konceptu sodobnega nakupovanja

Nakupovalno središče BTC City vseskozi pozorno sledi globalnim nakupovalnim trendom, zato nenehno dviga standarde nakupovanja – prodajne površine postajajo vse privlačnejše, obseg ponudbe vse večji, okolica vse prijetnejša.

BTC City z nakupovalnim središčem, kakor se je razvilo, uresničuje koncept sodobnega nakupovanja, ki zadovoljuje kar najširši krog potrošnikov – od tistih manj zahtevnih do najzahtevnejših, z večjo kupno močjo. Vsi segmenti potrošnikov lahko izbirajo med izdelki, ustreznimi lastnemu okusu in potrebam, obenem pa lahko užijejo tudi vse tisto, kar BTC City še ponuja.

21 milijonov obiskovalcev, ki jih s široko in pestro ponudbo izdelkov in storitev letno pritegne BTC City, ustvarja živahen urban vrvež. 

Nekatere izmed prisotnih blagovnih znamk (po abecednem redu): Adidas, Alpina, Alpinestar, Apple, Armani, Babadu, Baby Center, Baldinini, Benetton, Big Bang, Boss, C&A, Calvin Klein, Canali, Comshop, Creatina, Crocs, Diesel, DKNY, Drogerie Markt, Dom Muller, Dormeo, Fabi, Fred Perry, GA, Gant, Garmin, Giga Sport, Helly Hansen, Hofer, Hugo Boss, Illy, Intersport, Jones, JYSK, Kenzo, Lacoste, Lidl, Lisca, Marco Polo, Marella, Mass, Massimo Dutti, Max Mara, Merkur, Mexx, Mimovrste, Mothercare, Mr. Pet, Mueller, Mura, Nike, North Sails, Optika Clarus, OVS Kids, Pal Zileri, Peak Performance, Peko, Pepe Jeans, Pitarello, Police, Polo, Quicksilver, Rossignol, Rolf & Benz, Roxy, S. Oliver, Samsonite, Schiesser, Sisley, Skiny, Slowatch, Spar, SportsDirect, Spyder, Steklarna Rogaška, Superdry, Tom Tailor, Tommy Hilfiger, Top Shop, Ugg, Under Armour, Versace, Vitacare, Yves Rocher, Zara,... 

Tržnica BTC City

Velika tržnica v BTC Cityju je tisto razkošje narave, ki je kupcem na voljo vsakodnevno v izobilju. Njena ponudba sega od sveže zelenjave in sadja do morskih in sladkovodnih rib, od mesa in mesnih izdelkov do sira in  najraznovrstnejših mlečnih izdelkov, s poudarkom na lokalni pridelavi in avtohtonih izdelkih. Vse od odprtja predstavlja tržnica eno najbolj slikovitih in živahnih osišč nakupovalnega središča BTC City.

Stojnice tržnice BTC City so vsak dan bogato založene.

  • odkrita tržnica meri 2.087 m2
  • pokrita tržnica meri 4.471 m2

Nakupovalno središče BTC City

Nakupovalna in trgovinska barvitost z najpestrejšo izbiro blaga v Sloveniji!

BTC City Ljubljana

BTC City Ljubljana se uvršča med največja poslovno, nakupovalna, rekreativno in zabaviščna središča v Evropi s preko 21 mio. obiskovalcev letno. >>Več ›



Controller: Home
Action : Content
View :