Včeraj so v svečanem ozračju na Malinski, na otoku Krku, že četrtič
bile podeljene nagrade PRO.PR Awards. Nagrada se podeli posameznikom, ki
so s svojim delom in delovanjem doprinesli k razvoju procesa
upravljanja s komunikacijami in odnosi z javnostmi.
Katarina Klemenc, direktorica korporativnega komuniciranja v Leku, članu skupine Sandoz, in Maja Oven, direktorica sektorja za tržno komuniciranje in odnose z javnostmi v družbi BTC sta letošnji dobitnici nagrad PRO.PR Awards.
Poleg dobitnic nagrad iz Slovenije so nagrade prav tako prejeli:
- Vladimir Čeh, Inštitut za zgodovinsko oglaševanje, Srbija
- Prvoslav Plavšić, Srbija
- Galjina Ognjenov, Ekonomska fakulteta v Beogradu – izredna profesorica, Srbija
- Dijana Tepšić, Center za enakost spolov Vlade Republike Srpske – predstavnica Republike Srbske
- Darko Juka, Aluminij d.o.o. BiH – direktor korporativnega komuniciranja, Bosna in Hercegovina
- Asja Čengić Kasumović, Academy 387- samostojna svetovalka, Bosna in Hercegovina
- Biagio Oppi, Italijansko združenje za odnose z javnostmi – član, Italija
- Renate Skoff, Skills – ustanovitelj in višji svetovalec v Skills Skupini, Avstrija
- Oleg Rumyantsev – organizacija zimskih olimpijskih iger v Sočiju, Rusija
- Rosana Jankov, Avto Moto Zveza Makedonije, Makedonija
- Ana Martinović, MTEL – PR Manager, Črna Gora
- Snježana Bahtijari, Ericsson Nikola Tesla – direktorica komunikacij, Hrvaška
- Dubravka Jusić, VIPnet – Vodja korporativnega komuniciranja, Hrvaška
- Saša Forgić, Osijek-Baranja županija – vodja kabineta, Hrvaška
- Astrid Mušura Kaučič, In medias res komunikacije – svetovalec, Hrvaška
- Gábor Hegyi, DAVOS communication – ustanovitelj agencije DAVOS communication, komunikacijski strokovnjak, Madžarska
- Danny Rogers, PR Week – urednik časopisa za odnose z javnostjo, Velika Britanija
Nagrada Vision Manager, ki se podeli direktorju podjetja v državi,
kjer se organizira kongres, pripada gospodu Darku Šketu, stečajnemu
upravitelju podjetja „Pevec“. Mesto Varaždin je prejemnik nagrade Vision
City, ker je s svojo vizijo in vlaganjem ustvaril mednarodno
prepoznavnost skozi projekt Špancirfest. Prav tako je Varaždin ustvaril
novo dojemanje mesta in ustvaril nacionalno ter mednarodno
prepoznavnost.