Družba BTC je danes na 46. Mednarodnem sejmu turizma v Novem sadu v Srbiji prejela nagrado Turistična prizma 2013 za doprinos k razvoju turizma. To regionalno nagrado za novo kvaliteto v turizmu vsako leto podeljujejo podjetjem, ki pomembno prispevajo k razvoju turizma na lokalni, nacionalni ali regionalni ravni. Nagrade, ki jih izbirajo novinarji s področja turizma, podeljujejo podjetjem iz Srbije, Črne gore, Bosne in Hercegovine, Makedonije, Hrvaške ter Slovenije. BTC je komisijo prepričal s svojo ponudbo in partnerskim delovanjem, s čimer pomembno vpliva na prepoznavnost Ljubljane in Slovenije na regionalni ravni.
Turistična prizma je regionalna nagrada, ki se podeljuje že od leta 1998. Namen nagrade je spodbujanje inovativnih projektov na področju turizma in s tem vplivanje na dvig kakovosti turističnih storitev.
Jože Mermal, predsednik uprave BTC, je ob prejetju nagrade izpostavil, da je nagrada dokaz za uspešno sožitje BTC City-ja z mestom Ljubljana in sodelovanje pri oblikovanju sodobne urbane podobe slovenske metropole, ki ima pomemben doprinos k razvoju turizma. »V družbi BTC pri razvoju svoje dejavnosti kot ključne usmeritve zasledujemo partnersko sodelovanje, trajnostni razvoj in zadovoljstvo obiskovalcev. Na ta način iz leta v leto krepimo svojo ponudbo. Verjamemo, da s svojimi prizadevanji vplivamo na mednarodno prepoznavnost Slovenije kot države, njene prestolnice, pa tudi slovenskih športnikov, kulture in umetnosti. Pridobljena nagrada je dokaz, da s takšnim ravnanjem uspešno krepimo položaj slovenske prestolnice in države na turističnem zemljevidu Evrope«, je še dodal Mermal.
Đorđe Mihajlović, direktor turistične prizme in glavni odgovorni urednik je nagrado družbi BTC argumentiral z besedami: »BTC City predstavlja res osmišljen koncept, ki ima popolno turistično ponudbo in je eden od glavnih nosilcev turistične ponudbe mesta Ljubljane. Ima specializirane trgovine, restavracije in bare, ponuja obilo priložnosti za rekreacijo, zabavo in wellnes. Nenazadnje je dobra stran BTC City-ja tudi bogata ponudba kongresnega turizma.« Kot pomemben steber delovanja je Mihajlović izpostavil projekt Misija:zeleno, v okviru katerega BTC veliko vlaga na področje trajnostnega razvoja in družbene odgovornosti. To ima vidne rezultate tako na ravni BTC City-ja kot države, saj na eni strani vpliva na rast števila obiskovalcev, na drugi pa se vklaplja v strategijo trajnostnega razvoja in razvoja turizma na ravni države. Kot je še poudaril, se družba BTC lahko pohvali s podatkom, da BTC City obišče 21 milijonov obiskovalcev na leto, od katerih jih vsaj tretjina pride zaradi turistične ponudbe.
BTC City Ljubljana kot najpomembnejše slovensko poslovno, nakupovalno, rekreativno, zabaviščno in kulturno središče v Sloveniji, hkrati pa kot eden največjih nakupovalnih, zabavno-kulturnih in poslovnih centrov v srednji Evropi, sicer že desetletja vlaga v razvoj infrastrukture. V ta razvoj vključujejo tudi poslovne partnerje, s katerimi snujejo in uresničujejo nove projekte. Vlaganje v infrastrukturo jim omogoča edinstven razvoj dejavnosti in storitev, s tem pa krepitev turistične ponudbe, ki vpliva tudi na stalno večanje števila obiskovalcev.
Obiskovalci imajo v BTC City-ju na voljo več kot 450 specializiranih trgovin, veleblagovnic in hipermarketov, tržnico, ribarnico, cvetličarne, več kot 60 gostinskih lokalov ter 8.500 brezplačnih parkirišč. BTC poleg nakupovanja nudi veliko možnosti za šport, zabavo in welness. Zabaviščni center Arena, kinematografski mega kompleks Kolosej, Vodno mesto Atlantis in Športni center Millenium so le nekatere možnosti v BTC City-ju, kjer lahko obiskovalec najde zabavo in sprostitev. BTC City ima močno razvit tudi kongresni turizem. Na obrobju BTC City-ja je od lanskega leta hotelska ponudba s Plaza Hotelom. To je tudi prvi hotel v središču BTC-ja s številnimi konferenčnimi dvoranami in odlično lokacijo. Od leta 2010 kongresno ponudbo bogati tudi Kristalna palača, ki je najvišja zgradba v Sloveniji. V njej imajo poslovne prostore številna domača in mednarodna podjetja, BTC City je turistično zanimiv tudi kot kulturno središče. Pred kratkim pa je tu odprla vrata trgovina za mlade umetnike, Siti ARTstore, katere mecen je družba BTC. Na različnih lokacijah znotraj BTC City-ja je postavljenih deset umetnin, skulptur znanih in manj znanih umetnikov. Umetnine vsaka na svoj način izpostavljajo usmeritev BTC-ja približati umetnost čim širšemu krogu ljudi ter obiskovalce osveščati o širšem pomenu razvoja kulture in umetnosti. Eno izmed glavnih kulturnih prizorišč v BTC City-ju je SiTi teater, ki ga v eni sezoni obišče preko 35.000 gledalcev.
BTC pri svojem delovanju zasleduje tudi smernice trajnostnega razvoja, ki je pomemben trend v turizmu in ga podpira mednarodna turistična organizacija. V BTC-ju svoje trajnostne usmeritve izkazujejo skozi številne aktivnosti, združene pod strateškim projektom »Misija:zeleno«. Veliko vlagajo v družbeno odgovorne projekte, s katerimi pomagajo mladim, vplivajo pa tudi na področja kulture in športa. »Eden izmed naših zadnjih dosežkov, na katerega smo izjemno ponosni, je svetovno prvenstvo za rekreativne kolesarje UWCT Final Ljubljana 2014. Prvenstvo bomo gostili v BTC City-ju, saj bo potekalo po enaki trasi kot Maraton Franja. Organizacija prvenstva bo prav gotovo pomembno vplivala na prepoznavnost naše države, razvoj rekreativnega športa in nenazadnje tudi na obiskanost našega glavnega mesta ter BTC City-ja. Ker se s kolesarstvom ukvarja vedno več ljudi, bo dogodek vplival tudi na prepoznavnost Slovenije v svetu«, je eno izmed najbolj aktualnih prizadevanj za družbeno odgovornost BTC-ja komentiral Jože Mermal.
Dodatne informacije:
Maja Oven, direktorica Sektorja za tržno komuniciranje in odnose z javnostmi
- T: 01/585 13 15
- E: maja.oven@btc.si