V petek in soboto, 17. in 18. maja 2024, je v BTC Cityju Ljubljana potekal tradicionalni Festival nakupov in zabave. V dveh festivalskih dneh je poleg posebnih popustov in ugodnosti ponudnikov središča obiskovalce razveselili z ekskluzivnimi pop-up trgovinami ter v sodelovanju z našimi partnerji pestrim zabavnim in športnim programom za vse generacije. Vrhunec sobotnega dogajanja je bil sprejem Slovenske bakle, ki je v družbi športnikov, med njimi tudi zmagovalcev Alive Step Up teka, gasilcev in Junakov 3. nadstropja potovala vse do vrha Kristalne palače.
Tudi tokrat so obiskovalce navdušile pop-up trgovine, na katerih so svoje izdelke predstavile priljubljene blagovne znamke. Med ponudniki so bili spletna trgovina z zdravo prehrano, kakovostnimi prehranskimi dopolnili in naravno kozmetiko Malinca, izdelki s področja zabave in elektronike Dazzle Technology, ročno šivani modni kosi MÉRA Adriane Dimec, trajnostni izdelki za matere in otroke Milk&Honey, otroški izdelki iz naravnih materialov The Marie ter personalizirani in butični izdelki za malčke Vanja in lev.
Sobotni festivalski dan je potekal tudi v športnem duhu, v BTC Cityju Ljubljana so namreč sprejeli Slovensko baklo, ki se je v ljubljanskem središču ustavila na poti proti prizorišču letošnjih poletnih olimpijskih iger v Parizu. Sprejem bakle je potekal pred trgovino Intersport, kjer so predstavili tudi uradno slovensko olimpijsko kolekcijo in pripravili olimpijski izziv za najmlajše. Nato pa je bakla skupaj s slovenskimi športniki – med njimi so bili gimnastičarka Lucija Hribar, rokometašice Rokometnega kluba KRIM, kolesarke KD ROG, člani SSK Ljubno -, maskotami, gasilci in Junaki 3. nadstropja potovala preko Dvorane A vse do vrha Kristalne palače. Nosila sta jo tudi zmagovalca devetega Alive Step Up Teka na Kristalno palačo, ki sta prva premagala 89 metrov, 21 nadstropij in 479 stopnic poslovne stolpnice. Na vrhu sta Slovensko baklo sprejela mag. Damjan Kralj, glavni izvršni direktor družbe BTC, in Franjo Bobinac, predsednik Olimpijskega komiteja Slovenije – Združenja športnih zvez. Športni navdušenci pa so se razveselili tudi košarke z igralci Košarkarskega kluba Cedevita Olimpija in treninga zumbe z Zumbalicious Crew.
Posebne zabavne aktivnosti so bile namenjene najmlajšim obiskovalcem festivala. V Baby Centru so jih razveselili Rolly poslikava obraza, Gusarski poligon, Škratkove delavnice, Pravljični grad in Galaksija zvezd. V soboto so se zabavali tudi na koncertu Challeja Salleta. Minicity je zanje organiziral tudi brezplačen obisk njihove igralnice, nagradno igro ter številne zanimive delavnice, od sajenja medovitih rastlin do kulinarične delavnice, predstavitve policajev in gasilcev ter družinski poligon ter rajanje s Čuki in Ribičem Pepetom. Glasbeno presenečenje z ustvarjalnim kotičkom, darili ob nakupu ter posveti s strokovnjaki s področja razvoja otroka je starše in otroke čakalo v novi trgovini Mali zakladi. V trgovini LELOSI je najmlajše razveselil obisk Vile Eksene in Elze.
Na svoj račun so prišli ljubitelji igričarstva, domači strokovnjaki za pleskanje ter vsi, ki imajo težave z malimi aparati. V Big Bang Mega so lahko obiskovalci namreč sodelovali na turnirju na dveh najnovejših sistemih za virtualno resničnost Meta Quest 3 s priljubljeno tekmovalno igro na platformi Beat Saber. Gaming turnir je potekal tudi pri trgovini Mimovrste, kjer so navdušili tudi s peko pic. Pred Merkujem je v vozilu E-transformer 2.0 potekalo zbiranje in/ali izmenjava še delujočih aparatov, brezplačna diagnostika nedelujočih malih aparatov in osvežitev aparatov, ki še delujejo, ter ogled aktivnosti na vozilu. V Emporiumu je obiskovalce navdušil vikend kopalk.
V Dvorani A in poslovalnic Optike Clarus je potekala tudi brezplačna kontrola vida. Trgovina Mr. Pet je organizirala razvajanje za štirinožne obiskovalce z brezplačno ureditvijo krempljev in čiščenjem ušes, pred njihovo trgovino je bila tudi Pasja restavracija z naravnimi priboljški in slastnimi mesnimi klobasami ter pasji fotokotiček.
Poskrbljeno je bilo seveda tudi za vse gurmane. Na parkirišču pred Tržnico BTC City je potekal sejem Diši po domačem, kjer so obiskovalce premamili tradicionalni slovenski izdelki slovenskih pridelovalcev.
Medijski partner Festivala nakupov in zabave je HITRadio Center, partner dogodka pa Baby Center.
Foto : Studio Bomba