BTC City Ljubljana bo v petek in soboto, 18. in 19. oktobra 2024 prizorišče priljubljenega Festivala nakupov in zabave (FNZ), ki letos posebno pozornost namenja trajnostnim vsebinam. Rdeča nit festivala bo poleg popustov in ugodnosti ponudnikov na območju spodbujanje okolju prijaznih praks. Poleg odličnih nakupovalnih ugodnosti, ekskluzivnih pop-up trgovin in zabavnih dogodkov za vse generacije bo festival pod sloganom »Vsi za okolje, okolje za vse« ozaveščal o pomembnosti okolju prijaznih odločitev v vsakdanjem življenju.
Tokratni Festival nakupov in zabave bo obiskovalce spodbudil k skrbi za okolje in o tem, kaj konkretno lahko sami naredijo za zeleno prihodnost našega skupnega planeta. Trajnostni program dogodka se bo odvijal v Dvorani A, kjer bodo obiskovalci z različnimi aktivnostmi spodbujeni k zmanjševanju odpadkov, ponovni uporabi ter odgovornemu ravnanju z okoljem.
Delavnice kapsulne garderobe z Rebecco Gliha in Nino Burazor bodo namenjene učenju, kako kreativno uporabiti oblačila iz druge roke in jih dopolniti s pravim make-upom. Na KNOF-ovi šiviljski delavnici bodo lahko obiskovalci lastna oblačila ali oblačila iz pop-up trgovine osvežili s pomočjo šivilje. Iz neuporabnega oziroma recikliranega tekstila bo na delavnici možno ustvariti unikatne izdelke. Otroci bodo v okviru Minicityjevih kotičkov izdelovali origamije in sejali medovite rastline. Potekala bo tudi izmenjevalnica otroških oblačil in igrač. Pop-up kotički socialnega podjetja KNOF in second hand trgovine TIMAR pa bodo namenjeni odkrivanju mode »iz druge roke« (»second-hand«).
Ekskluzivne pop-up trgovine Vanesa Rola in Rola Ritual, Elinor Cosmetics in Adriana Dimec z blagovno znamko Méra v Dvorani A bodo kakovost in sodobno eleganco združile v ponudbi oblačil in kozmetike, zasnovanih z brezčasno estetiko. Izdelke s področja zabave, družabnih iger in »gaming elektronike« (igranje video iger) bosta z ustvarjanjem zabavnih video vsebin in »gaming« prenosom v živo predstavljala priljubljena TikTokerja Zala in Domen. Ekipa The Sole Cleanic pa bo poskrbela za brezplačno profesionalno čiščenje superg.
Na kulinarični tržnici bo v okviru sejma »Diši po domačem« na voljo bogata ponudba domačih izdelkov in pridelkov slovenskih kmetij. Jesenski sejem »Slovenija na polju in slikah« bo povezal tako pridelovalce, kakor tiste, ki obvladajo rokodelske spretnosti in imajo umetniško žilico.
Obiskovalci bodo lahko izkoristili ekskluzivne popuste in ugodnosti ponudnikov na območju BTC Cityja ter sodelovali v nagradnih igrah z bogatimi nagradami. Medijski partner Festivala nakupov in zabave je Radio Center, partner dogodka pa je Baby Center.
Več informacij o popustih in dogajanju v okviru festivala najdete na spletni strani BTC City.
Foto :