Družba BTC je za blagovno znamko BTC prejela naziv Superbrand 2008, ki ji ga je podelila mednarodna organizacija Superbrands. Za naziv Superbrand se je potegovalo 770 slovenskih blagovnih znamk, blagovna znamka BTC pa se je uvrstila med nekaj več kot sto vodilnih znamk v Sloveniji. Glasovanje za podelitev naziva Superbrand je opravil strokovni svet, ki ga sestavlja 53 strokovnjakov s področja marketinga, predstavnikov akademske skupnosti, združenj ter medijev.
Ključni kriteriji pri ocenjevanju so bili kakovost, zanesljivost, emocionalni naboj in drugačnost blagovne znamke.
Superbrands je edina globalna in neodvisna organizacija, ki je prisotna v prek 70 državah na petih kontinentih, od leta 2007 pa deluje tudi v Sloveniji. Superbrands spremlja uspehe posameznih blagovnih znamk na vseh pomembnih svetovnih trgih in prepoznava tiste, ki so v svoji funkcionalni ali emocionalni dimenziji uspešnejše od svoje konkurence.
Cilj dolgoročnega razvoja znamke BTC, ki je v 55. letih svojega obstoja doživela nemalo sprememb, je vedno bil čim boljše zadovoljevanje želja in potreb svojih obiskovalcev. Tako je BTC CITY Ljubljana danes največje poslovno, nakupovalno, rekreativno, zabaviščno in kulturno središče v Sloveniji, pa tudi eno največjih tovrstnih središč v Evropi, ki ga letno obišče& 20 milijonov ljudi.
Priznanje Superbrand 2008 je za BTC dodatno potrdilo, da zastavljene razvojne cilje uspešno izpolnjuje.
Dodatne informacije: BTC d.d., Maja Oven, direktorica Sektorja za tržno komuniciranje in odnose z javnostmi; tel.: 01 585 13 15, e-pošta: maja.oven@btc.si
&