Marko Baloh, eden najboljših ultra-kolesarjev na svetu, nadaljuje svojo tradicijo in v sodelovanju s Športnim centrom Millenium organizira že 9. dobrodelno kolesarjenje. Rekreativni in profesionalni kolesarji se bodo tako z Balohom na čelu podali na 24-urno dobrodelno kolesarjenje pod sloganom »Kolesarjenje je zdravo«. 9. dobrodelno kolesarjenje se bo pričelo v petek, 31. januarja 2014 ob 19. uri in se končalo 24 ur kasneje, v soboto, 1. februarja 2014 ob 19. uri v Športnem centru Millenium.

»Ker šteje namen, se mi lahko na desetih kolesih in petih tekaških stezah pridruži vsak. Čas kolesarjenja ali teka ni pomemben. S svojo prisotnostjo in donacijo izkažete svojo podporo«, je pred letošnjo dobrodelno akcijo povedal Marko Baloh in dodal, da  prijave zbirajo preko elektronske pošte Športnega centra Millenium: millenium@btc.si,  ali po telefonu 01/585 15 00.

Cilj dobrodelnega kolesarjenja je med drugim izboljšati varnost kolesarjev v cestnem prometu, zato so se organizatorji povezali z zavodom Varna pot. Skupaj z njimi bodo zbrana sredstva na dobrodelnem kolesarjenju namenili nakupu svetlobnih teles Wheel Bee. Svetlobne lučke so visoko kakovostne kolesarske svetilke, ki zelo izboljšajo vidnost kolesarjev. Podarili jih bodo otrokom na otroškem kolesarskem Maratonu Franja BTC City. V BTC-ju se namreč zavedajo, da je potrebno začeti z ozaveščanjem kolesarjev že pri najmlajših udeležencih v prometu.

BTC je v okviru svojih družbeno odgovornih prizadevanj tudi sicer velik podpornik kolesarstva. Med drugim sodelujejo pri organizaciji Maratona Franja BTC City ter svetovnega prvenstva za amaterske kolesarje, ki bo letos prvič potekalo v Sloveniji, in sicer med 28. in 31. avgustom. V ta namen so ustanovili tudi prvo žensko kolesarsko ekipo BTC City Ljubljana s profesionalno licenco. Ekipa 11 kolesark bo prvič nastopila v Sloveniji, potem pa na večini svetovnih tekem. Poleg tega v BTC-ju sodelujejo pri razvoju trajnostne urbane mobilnosti v mestu Ljubljana in pri projektih, ki ozaveščajo o varnosti otrok v prometu. Večletna sponzorska podpora Marku Balohu tako ni naključje.

 

Dodatne informacije

Maja Oven, direktorica Sektorja za tržno komuniciranje in odnose z javnostmi