V BTC-ju smo ob 60. jubileju družbe pripravili fotografsko razstavo, ki bo vse obiskovalce popeljala skozi šest desetletij razvoja družbe. Razstavljene fotografije pripovedujejo zgodbo razvoja družbe, ki se je od leta 1954 do danes iz javnih skladišč preobrazila v inovativno mesto z več kot 21 milijoni obiskovalcev letno. Razstava bo na ogled v preddverju Kristalne palače vse do 12. maja.


»V korist prihodnjih generacij« je jubilejni slogan družbe BTC, ki velja za eno redkih podjetij, ki v današnjih, za gospodarske družbe težkih časih, posluje uspešno. Poleg pozitivnih poslovnih rezultatov pušča vidno sled tudi v kulturi, umetnosti, športu, izobraževanju, znanosti in drugih področjih, tako doma kot v Evropi. A pot razvoja je bila dolga šest desetletij.

Družba BTC se je od svojih začetkov do danes korenito spremenila in preobrazila svojo dejavnost. V svojih začetkih so se uspešno ukvarjali s hrambo in z distribucijo blaga ter v obdobju 1977-1987 dosegli raven največjega evropskega kopenskega terminala. Leta 1990 je podjetje postalo delniška družba ter istega leta začelo z intenzivnim prestrukturiranjem in obnovo več kot 200.000 m2 skladiščnih objektov. Postopoma se je družba pričela razvijati v upravljavca prostora.

V zadnjih dvajsetih letih se je BTC z nenehnimi vlaganji, izboljšavami in domiselnimi dopolnitvami poslovnih vsebin prelevil v odprto, dinamično, moderno ter uspešno gospodarsko družbo, ki poganja enega največjih evropskih, nakupovalnih, rekreativnih, zabaviščnih središč. Družba se je razvila v svojevrsten inkubator podjetij, ki delujejo združena v enovit prostor BTC City in zaposlujejo več kot 4.000 ljudi, obenem pa poslovno sodeluje z vrhunskimi in svetovno uveljavljenimi podjetji.

Prof. mag. Peter Gabrijelčič, univ. dipl. inž. arh., dekan Fakultete za Arhitekturo v Ljubljani je o razvoju družbe povedal: »BTC City je postal sodobno evropsko središče z uravnoteženo ponudbo poslovnih in nakupovalnih vsebin, ob katerih se razvijata tudi zabaviščno in kulturno življenje, kar temu prostoru daje vedrino, hkrati pa omogoča tudi njegovo prihodnjo organsko rast. Fenomen City-ja je prav v tem sožitju in sinergijah z mestom, s katerim gradi partnerski odnos, ki se izraža v sooblikovanju sodobne urbane podobe slovenske metropole.«

Poleg tega v BTC-ju vseskozi sodelujejo pri družbeno odgovornih projektih tako humanitarnih kot tistih, ki se dotikajo ekologije oz. skrbi do okolja.

 

Dodatne informacije

Maja Oven, direktorica Sektorja za tržno komuniciranje in odnose z javnostmi