Uspehe blagovne znamke ženske kolesarske ekipe BTC City Ljubljana sta
mednarodna žirija in strokovna marketinška javnost prepoznali med 33
prijavljenimi projekti. Projekt po oceni žirije sodi med tiste, ki so
zasnovali izjemno zgodbo na področju sponzorstev in marketinga v športu
ter z njo celotni Adriatic regiji postavili visoka merila načrtovanja in
izvajanja športno-marketinških aktivnosti.

Dvanajst kolesark BTC City Ljubljana je že v prvi sezoni z izjemnimi
uspehi (15. mesto  v svetovnem pokalu in 16. mesto na lestvici
mednarodne kolesarske zveze UCI) ustvarilo kakovostno blagovno znamko,
ki ima pozitiven vpliv na več področjih. Pohvali se lahko z razvojem
ženskega kolesarstva v Sloveniji, priljubljenostjo te športne discipline
v javnosti, prepoznavnostjo Slovenije, Ljubljane in BTC Cityja, katerih
imena je ekipa ponesla v svet, in s priznanjem mednarodne strokovne
kolesarske javnosti. Ta je v kolesarkah in njenih podpornikih – KD Rog,
Mestni občini Ljubljana, družbi BTC – prepoznala kakovost in strokovnost
celotne ekipe. Nedavno je bila Sloveniji namreč zaupana organizacija
starta najprestižnejše več etapne ženske kolesarske dirke Giro Rosa. To
bo pilotski projekt za oblikovanje standardov za kandidaturo,
organizacijo, izvedbo in merjenje učinkov velikih mednarodnih športnih
prireditev na državni ravni.

Uspešnost nagrajenih projektov na tekmovanju SPORTO Awards sicer
tlakuje športnemu marketingu in sponzorstvom v Adriatic regiji pot v
svetlo prihodnost. Poleg tega vsi prijavljeni projekti leto za letom
pripomorejo k dvigu odličnosti športnega marketinga.

 

Dodatne informacije:

Maja Oven, direktorica Sektorja za tržno komuniciranje in odnose z javnostmi