V
družbi BTC so se za pokroviteljstvo odločili v okviru prizadevanj za
podporo in spodbudo širše družbeno odgovornih vrednot na vseh področjih.
»Poleg skrbi za okolje, trajnostni razvoj, spodbujanje izobraževanja,
umetnosti, športa in kulture, radi podpremo tudi dogodke, ki imajo, prav
tako kot družba BTC, tradicijo. Zato smo kot družba odprtega dialoga z
veseljem podprli tekmovanje za Miss Universe, ki preko humanitarnosti,
doprinese k družbeno odgovornemu delovanju. Za podporo hrvaškemu delu
izbora pa smo se odločili tudi zaradi dejstva, da BTC City med 21
milijoni obiskovalci na letni ravni obišče tudi veliko hrvaških kupcev,
ki prihajajo po nakupih in na preživljanje prostega časa«, je povedal Jože Mermal, predsednik uprave družbe BTC.

Misici sta bili ob obisku navdušeni nad številnimi trgovinami ter
drugimi programi in dogodki, ki jih BTC City ponuja skozi vse leto. Še
posebej očarani pa sta bili nad pravljično ledeno deželo. V njej bo moč
občudovati impresivne svetlikajoče podobe oz. skulpture, ujete v led, ki
bodo zagotovo naredile močan vtis na vse generacije. Ledeno mesto bo
praznični BTC City ob Vodnem mestu Atlantis krasilo od jutri, 20. 11.
2014, naprej.

O izboru Miss Universe

Miss Universe je sicer najprestižnejši izbor lepote na svetu s kar 63
letno tradicijo. Od leta 1996 je bil izbor v lasti Donalda Trumpa in
televizijske hiše NBC. Dekle, ki zmaga na izboru za Miss Universe eno
leto živi v New Yorku in poleg tega, da se pojavlja na prestižnih
dogodkih in rdečih preprogah, sodeluje s številnimi dobrodelnimi
organizacijami, zlasti tistimi, ki se ukvarjajo s preprečevanjem
širjenja virusa HIV in pomagajo tistim, ki trpijo zaradi AIDS-a, z
različnimi društvi in organizacijami, ki pomagajo ženskam, obolelim za
rakom dojk ali rakom materničnega vratu, nekatere od njih pa so postale
tudi ambasadorke dobre volje pri Združenih narodih.

 

Dodatne informacije:

Maja Oven, direktorica Sektorja za tržno komuniciranje in odnose z javnostmi