V družbi Marka Baloha, enega najboljših ultra-kolesarjev na svetu, je za dober namen pedala poganjalo 125 kolesarjev. V zbiralni akciji so obiskovalci dogodka zbrali več kot 500 kilogramov hrane z daljšim rokom uporabe, ves izkupiček pa je namenjen humanitarni organizaciji Anina zvezdica.
Letošnji kolesarski podvig je sledil uspešni desetletni tradiciji organizacije dogodka in presegel pričakovanja tako z vidika odziva obiskovalcev kot količine zbrane hrane. Zadovoljstvo z uspešno izvedbo dogodka in pozitivnim vzdušjem je pojasnil Marko Baloh, idejni vodja in glavni akter dogodka: »Kolesarstvo vsekakor združuje, ko pa naše druženje pušča tudi dobrodelne sledi, smo lahko še posebej veseli in ponosni. Naraščajoča udeležba zavzetih obiskovalcev, športnikov in znanih osebnosti na tem dogodku dokazuje, da nas je vedno več tistih, ki želimo pomagati pomoči potrebnim. In končno, zadovoljstvo prejemnikov zbrane hrane vsako leto osmišlja tradicionalno dobrodelno kolesarjenje.«
Sobna kolesa v Športnem centru Millenium so bila v pogonu 24 ur brez predaha. Kolesarje so pri premagovanju kilometrov spodbujali številni obiskovalci, ki so z obiskom izkazali podporo dogodku. Med drugim so svojo srčnost in dobroto pokazali tudi znani obrazi: Tina Trstanjak, Nejc Žnidarčič, Luka Rupnik, Sašo Bertoncelj, Mitja Petkovšek, Alen Dimic, Teja Belak, Žiga Šilc, Rok Klavora, Luka Kišek, Rok Čuček, Kolesarke BTC City Ljubljana, Kolesarji KD Rog in mnogi drugi.
Vseh 24 ur dogodka je potekala zbiralna akcija, v okviru katere so vsi obiskovalci skupaj zbrali več kot 500 kilogramov hrane z daljšim rokom uporabe. V sodelovanju s humanitarno organizacijo Anina zvezdica bo ta razdeljena ljudem, ki jo potrebujejo. Predstavniki zavoda za pomoč socialno ogroženim, so izpostavili pomen sočutja, ki je združil udeležence dogodka in vliva upanje ljudem: »Četudi je pomanjkanje osnovnih dobrih za mnoge Slovence nekaj nepredstavljivega, je to za nekatere še vedno del vsakdana. V imenu vseh, ki potrebujejo pomoč, se darovalcem tradicionalnega dobrodelnega kolesarjenja zahvaljujemo za čas, sočutje in prizadevnost. Spodbudno je, da ljudje opazijo socialne stiske, nanje opozorijo ter se aktivno in radodarno odzovejo.«
V okviru širših družbeno odgovornih prizadevanj je podpornik 24-urnega dobrodelnega kolesarjenja tudi družba BTC, ki je obenem večletni sponzor Marka Baloha. Damjan Kralj, član uprave ter direktor za trženje in marketing družbe BTC, je predstavil kolesarstvo kot celostni projekt podjetja: »Dogodek je del pestrega mozaika projektov in aktivnosti družbe BTC na področju kolesarstva, med katerimi izstopa soustanovitev in podpora ženske ekipe BTC City Ljubljana ter lanskoletna organizacija dveh odmevnih kolesarskih dogodkov na slovenskih tleh: 34. Maratona Franja BTC City, katerega razsežnosti z evropskim projektom My sport is Franja preraščajo nacionalne meje, ter dela elitne dirke Giro Rosa na slovenskih tleh, ki predstavlja zgledno mednarodno športno prireditev na državni ravni.« Dodal je še, da družba BTC kot aktiven podpornik slovenskega kolesarstva poleg vsega naštetega spodbuja trajnostno urbano mobilnost v Ljubljani, katere ključni element je prav kolesarstvo, in poudaril pomembnost prizadevanj za osveščanje o varnosti otrok v prometu.
Dodatne informacije
Maja Oven, direktorica Sektorja za tržno komuniciranje in odnose z javnostmi
- T: 01 585 13 15
- E: maja.oven@btc.si