Mednarodna nagrada Zlato pero odraža komunikacijsko odličnost projektov in je na globalni ravni prepoznana kot najbolj prestižna na področju komuniciranja. Po tem, ko je družba BTC za projekt Kolesarska zgodba BTC – Program spodbujanja kolesarjenja v Sloveniji že prejela nacionalno nagrado Prizma 2016 za celovit komunikacijski program, ki jo podeljuje Slovensko društvo za odnose z javnostmi (PRSS), je sedaj še prejemnica mednarodne nagrade Zlato pero. Po oceni strokovne komisije Mednarodnega združenja poslovnih komunikatorjev projekt izkazuje izjemno strokovnost, vse od zaznave izziva in priložnosti za komuniciranje, načrtovanja in izvedbe komunikacijskega programa ter merjenja učinkov komunikacij.
»Projekt predstavlja dobro prakso na področju korporativne družbene odgovornosti iz treh vidikov. V družbi BTC smo prevzeli aktivno vlogo pri spodbujanju kolesarjenja v Sloveniji, pri tem smo program zasnovali dolgoročno in se povezali s številnimi partnerji, hkrati pa so naša prizadevanja vsebinsko prepletena s poslovnim modelom družbe BTC. Za prejem nagrade je zaslužna ekipa sodelavcev v družbi BTC, zasluge za uspešno izvedbo celotnega programa spodbujanja kolesarjenja pa gredo še Kolesarskemu društvu Rog in vsem našim partnerjem, ki si prizadevajo za dvig kolesarske kulture v Sloveniji in tudi agenciji Pristop, ki je kot izkušena pomagala pripraviti prijavo,« izpostavlja Maja Oven, direktorica Sektorja za tržno komuniciranje in odnose z javnostmi v družbi BTC.
Natečaj Zlato pero prepoznava najboljše komunikacijske prakse in vrednost, ki jo strokovni, strateški komunikacijski programi prispevajo k poslovni uspešnosti organizacij, njihovim znamkam in ugledu. Vsaka oddana prijava na natečaj je ocenjena po kriterijih odličnosti, ki jih določa Mednarodno združenje poslovnih komunikatorjev. Izmed več kot 5000 prijavljenih projektov iz 16 držav so bili letos nagrajeni kar trije projekti iz Slovenije.
Lynn Barter, predsednica ocenjevalne komisije v Mednarodnem združenju poslovnih komunikatorjev, je pojasnila: »Osvojitev nagrade Zlato pero prepoznava izjemno delo, inovativnost in kreativnost. Nagrajenci predstavljajo globalno skupnost strokovnjakov, ki delujejo etično in v skladu z najvišjimi strokovnim standardi. Postavljajo zgled in z zagotavljanjem odličnih rezultatov za svoje organizacije in partnerje komuniciranje dvigujejo na višjo raven.«
Začetki nagrajene kolesarske zgodbe segajo v leto 2014, ko je družba BTC prevzela aktivno vlogo v razvoju rekreativnega in profesionalnega kolesarjenja v Sloveniji. Vse svoje dotedanje kolesarske aktivnosti je povezala in nadgradila s celovito dvoletno strategijo spodbujanja kolesarjenja v Sloveniji 2014–2015. Uspešnost projekta dokazujejo cilji, vezani tako na spodbujanje kolesarjenja kot uspešnost komunikacij. Na primer, število udeležencev Maratona Franja BTC City se je iz 2013 do 2015 povečalo iz 7.182 na 7.658. Delež žensk v vseh kategorijah Maratona Franja BTC City je v istem obdobju zrasel iz 24 % na 30 %, število ogledov spletne strani Maratona Franja BTC City pa iz 11.270 na 172.916. Skozi izvedbo številnih kolesarskih aktivnosti in ob intenzivni komunikacijski podpori je tako projekt uspešno spodbudil kolesarjenje Slovencev ter približal kolesarstvo ženskam.
Dodatne informacije
Maja Oven, direktorica Sektorja za tržno komuniciranje in odnose z javnostmi
- T: 01/585 13 15
- E: maja.oven@btc.si